Jag känner mig så..molnig, låt oss städa.

På onsdag är det strömningslära tenta, jag är sisådär nöjd över att behöva skriva den. Trött som många efter hela 2:a året vill jag mest vila och inreda lägenheten.

Idag känns verkligen som en sån där molnig dag, trots att det är soligt och skönt ute. Kanske lite blåsigt.

Läste ett citat som jag gillade, kändes rätt, kändes som många kanske känner sig.

"Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)"

Nog om det, jag borde plugga åtminstone 2 timmar effektivt idag, sen hur det visar sig på onsdag får vi la se.
Jag satsar på den för fulla muggar fastän batterierna nästan är slut.

Nu ska jag dricka mer kaffe och sätta mig med Bernoullis ekvation....låt oss räkna på pumpar...
Delta P pump here I come :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback