Hardcore Friskis-Star!

Puh och stön säger jag bara!
Vad det känns efter att ha varit på Friskis.

Jag älskar Friskis, helt underbara människor och så harmonisk men ändå energirik.

Idag var det ben, axlar och triceps som dominerade och ja, jag kan erkänna att mina ben är möra och armar och axlar helt förstörda.

Nejdå, inte helt förstörda, men på gränsen till....

Gyminstruktören på Friskis i Farsta är den bästa any time! Så snäll och personlig, samtidigt sträng som satan.

Han fick mig att öka 5kg på knäböj och minst 2kg på varje moment!
Hollywood träning, släng er i väggen, det är Farsta-Friskis som gäller! :)

Faktiskt på bättre humör nu, efter alla glada miner på gymet.

Tack och bock och nu tillbaka till mina studier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback