Nu börjar vardagen igen

Jullovet sprang förbi mig, sådär swosch sa det och så är det januari igen.....

För tillfället har jag förlängning på naglarna så skriva på tangentbord är en konst i sig.

Terminen som gick har gått bra, även om jag flunkade en tenta. men den var befogad att jag skulle ha failat i. Jag la ner så mycket mer tid på de tidigare gågna kurserna.

Jag får ta den i juni.

men imorgon har jag min mek2 tenta...jag är så pinsam.
pluggade inte tillräckligt första gången, inte heller andra gången och nu tredje gången gillt har jag fortfarande inte lärt mig.

Ajabaja på mig.

Jag ska göra iordning en stor kopp med te och sätta mig och räkna på lite laster.

Vi ses på torsdag eftermiddag, uppdatering då kanske...om jag känner mig lycklig vill säga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback