Idag bör det firas, men ändå inte...shit jag har bråttom!

Igår natt fick jag beskedet om att ännu en kurs är avslutad.
Det känns otroligt bra.

Ingenting kan stoppa mig :D

Shoppingsuget är på minus, fråga mig inte varför, för jag har ingen aning.
Jag som kunde känna mig aningen gladare efter någon form av heminredningsinköp, men icke, här köps det ingenting.

Kan nog bero lite på att vi ska flytta om 1 ½ vecka....
stress, ja tack.

kaos, ja tack.

Men hur som helst så har vi redan mellanlandat med ca 50 flyttlådor.
Fler kommer det att bli, puh!

Jag berättade nog aldrig om att jag klippte av Brumma hennes långa toviga päls?
Nej, men nu är det kort, inpå skinnet kort....
ångrar mig lite, men hon verkar inte bry sig för fem öre.

Jag fick visst bråttom iväg nu, men snart är jag tillbaka igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback