Vill ha nya jeans,vill ha sommar, villha så jäkla mycket hela tiden!

Jag såg ett par supersnygga jeans igår, gissa vem som hade de!? Jo min egen systeryster, jag blev ju så avundsjuk. Brukar inte bli det så ofta på andra, speciellt inte på min syster och speciellt inte över materiella ting.

Men de var så sjukt jävla snygga och jag fick faktiskt prova de, satt perfa, aningen långa i benen, men nu vet jag vad jag ska sikta mig in på. Synd att de kostar så helvetes jävla mkt då.


Ett par G-star Raw 3301, Lynn Skinny women jeans.
Jag älskar de.
Ca pris på 1249-1299kr.


Lynn Skinny Women från G-star
Kostar ca1249-1299


Jag höll på att få dårdimpen när jag hörde det.

Jag har mina Wrangler jeans, vad kostar de? 799kr och jag tycker att det är dyrt...nej nu jävlar ska det sparas :)
Lön snart, då ska jag fara iväg och köpa mig ett par nya jeans. Ett par nya jeans från en butik, som jag faktiskt kommer att älska:)
Det har jag inte gjort sen jag gick ettan gymnasiet.

Det bör vara hög tid för det nu...

Jag har förresten ett par jeans från Tiger of Sweden som är för stora för mig.
Jag ska kolla upp modell och storlek så kanske jag ska sätta upp en annons på de. De är ju trots allt helt nya fortfarande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback