Så döstressad med vardagen men idag blir det överraskningsmiddag med fästman, mor och ystersyster!

Jag har varit döstressad hela dagen.
Först till skolan, försenad pga dum väckarklocka, får skylla mig själv.

Lektion 9-10.
Cad, eget arbete= alla pratar i mun på varandra, jag fick lite klarhet och ska göra det mesta hemma.

klockan är 12. Jag rusar ut till bilen, klockan är 1215...åker till brumma och rastar henne. Vi har kramkalas innan rastningen, hon hade saknat matte så mkt.

Klockan 13.15 åker till Friskis, jag kör ett arm och axelpass. Jäklar vad svag jag har blivit, får bli bättring på i framtiden.

klockan 14.45, åker hem, duschar och gör mig redo för att åka och hämta bilen.

Men klockan är ju 1545...hur kommer det sig? Jag måste ha missat 1h någonstans.

Måste åka och hämta bilen från verkstaden.
Får se om det blir mer problem med den.

Ih, måste smörja in ansiktet innan jag åker, kylan har förstört min hud...

Hoppas att SL går normalt nu.

Jag vill ha en normal vardag. Snart går jag in i väggen.....

Men än mår jag prima, och det är det enda som räknas just nu.
Allt de omrking mig mår bra och att jag mår bra.

Ikväll ska vi till en restaurang med gottigottgott på menyn.
Kommer att rekommendera den senare, enda restaurangen i hela stockholm som har detta...:)
Nej, de serverar inte någon konstig form av mat.

Kram!

Kommentarer
Postat av: tianlin

Det kommer att gå fint syster! Du är en stark flicka som kommer att fixa allt som står i vägen för dig :)



Keep on fighting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback