Nu är jag så trött på dig! Jag gör slut!

Jag är så grymt trött på internet just nu.
Nu tänker jag bannlysa internet....i en timma...

Jag är som många andra helt beroende av internet vare sig jag ville eller ej. Hemskt va?

Ett köp via nätet sket sig.
Hon ville ha kompensation för att tröjan inte var ny.
Men jag skrev faktiskt aldrig att tröjan var ny heller.
Suck, dessa människor!

Jag mejlade henne nu, berättade att jag inte kunde föra över pengar till henne först när jag faktiskt har fått pengar från internetgirot. Men vi får se vad hon tycker.

Jag försökte uttrycka mig så trevligt som möjligt, för det är ju det jag vill att hon ska känna.
Att situationen inte e så jobbig.

Men men. jag är ju alltid för snäll, blir överkörd med jämnan om jag inte drar mig själv i kragen.

nu fick jag ett sms..undrar om det är från hon?

oj, ett missat samtal också...

...kollar....


nope,bara från sarah som undrade vart jag va...jag är ju hemma förstås:P


Men nu ska jag bege mig!

hon kanske mejlar mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback