Min mamma är välrdens sötaste

Hela helgen gick åt att jobba på CG.
Trevliga kunder då faktiskt. :)

Mor ringde igår och undrade om vi skulle åka till Kista och shoppa, eller fönstershoppa som vi brukar göra. För hon och jag är ju tyvärr allt för lika, vi ogillar det där med att prova kläder i mängder. puh säger jag bara!

Så istället åkte hon och syrran.
Det slutade med att de köpte de dära jeansen jag pratade om! De är ju allt för söta! :D

Inte nog med det, jag ringer mor på kvällen efter jobbet och säger att jag för över pengarna idag. Men icke sa nicke. Hon ville att jag skulle få de i present av henne. Eftersom det är så svårt att köpa kläder till mig och att jag aldrig vill ah något från henne så var ju detta den perfekta presenten.

Världens sötaste mamma right? det tycker jag iaf :)

Dessa fick faktiskt jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback