Jag vågade inte äta idag...

Nej, jag har inte ätproblem, utan det var så att vi har haft en målare här hela veckan.
Hon har ju målat hela vår lägenhet, men inte riktigt klar ännu, men färgerna är underbara!

Som exempel så har vi färgen Betong i genomgångshallen. Superfint mot alla vita snickerier!

Nej, men grejer var att hon målade alla snickerier, så som golvlist, dörrlist etc och jag kände mig så jäkla mycket i vägen när jag gick fram och tillbaka för att hämta lite kaffe så från 10 till nu har jag ätit frukost och en macka, jag är döhungrig.
Så nu vart det lite soja yoghurt med fruktmüsli, mums!

Kan verkligen rekommendera Soygurt från Carlshamn med smakerna Vanilj, jordgubb, blåbär och naturell.
Just nu äter jag jordgubben:D

Ca pris 24-27kr för 0,75l
Passar bra för de som är laktos eller mjölkintoleranta samt vegetarianer och veganer.

Jag äter själv den pga att jag inte klarar av syrligheten i vanlig yoghurt.

Nä, nu ska jag ta mig en kopp kaffe...som stått kallt sen imorse i kaffebryggaren...
Det är gott så länge bryggarn inte stått på för länge.

Får se om det blir något piffigt till middag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback