Friskis here I come.

Nu jäklar i mig ska det pustas och svettas. Eller ja, jag ska börja träna på gymet igen. Det ska bli skönt.

Få utlopp för all den energi som jag blir så sååå sååååååå rastlös av.
Tanken var ju att jag skulle ha börjat med friskis för längesen, men det vart ju aldrig av.
Först och främst så bodde vi i Täby, långt från alla friskis what so ever.
Eller nja, det fanns en i mörby c som var öppen från morgon till13, sen stängde de fram till 16...suck!

Sen så flyttade vi, då väntade jag ju med kortet tills inflyttningen var klar, men nja, då skulle ju lägenheten målas och helt plöstligt så fanns det ingen tid längre.

Men idag, idag ska det ske!
Idag ska jag springa dit och köpa mitt årskort för 3050kr inkl medlemsavgiften.
Jag har ett så underbar arbetsplats som faktiskt ger förmån för friskvård.
Så mitt kort kostar i slutändan endast 2250. Det tycker jag är helt fantastiskt!

I love you jobbet :)

Friskis here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback