Brumma skäller och vägrar att sova.

Konstigt nog la sig inte stressen från igår...hm.
Igår kväll vägrade Brumma att sova. skällde om hon inte fick uppmärksamhet eller så var hon hysterisk och gnagde på allt.

Jag kände mig helt slut och orkade inte.
Sambon behövde sova eftersom han skulle köra lite folk till Arlanda kl5 på morgonen.
Så då behövde jag ta hand om byrackan....

Hon skäller om hon inte får det hon vill ha, vilket e fruktansvärt! Hon e så helvetes bortskämd och jag blir tokig.
Just nu gnyr och skäller hon. Vad ska jag göra? Vända ryggen till och total ignorera henne, kanske går hn och pinkar i ett hörn som uppror, men jag skiter i det just nu.

Hon går ut så ofta nu så hon kissar enbart för att visa "här är jag och varför får inte jag uppmräksamhet"....
Det är var jag tror iaf. Har någon någon annan åsikt, berätta gärna för mig, vad ska jag göra?

Hon är 1år idag.
Det jag mest av allt vill lära henne är att inte skälla så fort hn vill ha ngt, även om det är hennes sätt att kommunicera, hon kan komma fra till mig istället.

Just nu är hon ganska så uppspelt jämnt fastän aktivering sker om dagarna och utgång med jämna mellanrum.
Jag är nog bara dålig på att belöna....
Men det är alltid så att allt annat är roligare och då går inte ens belöningen hem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback