Alla [v] dag present och snöstorm...welcome to sweden.

Let's Deal hade ett mycket bra erbjudande igår, så bra att den köptes av lilla mig.
Nämligen en naprapat behandling på 60min för 200kr hos Stockholms Naprapaten.

Den gav jag till Sompa, som en "jag älskar dig"present.
Det var igår det, snösstormens början.

Idag....jag hittar inte Forden ute i snön. Det virvlar snöflingor medans bilarna är täckta av tjockt vitt snö.....
Samuel lyckades väl ta sig till jobbet, en av de lyckligare kanske.
Själv är jag instängd hemma, bilen är insnöad, tågen går inte och inte bussarna heller.
Välkomen till Sverige.

Själv sitter jag hemma med en kopp nybryggd kaffe och lite betong föreläsningar.
Jag myser..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback