idag ska jag plugga, för att jag har tid....NOT

Det var så lätt att bara säga, idag ska jag plugga efter kontraktskrivningen.
Btw, vi har köpt oss en lägenhet i Farsta Strand..woho!

vilket fall som helst..
Jag skulle plugga Byggstyrning och så självklart förvaltningskursen.
Men blev det så? Icke sa nicke.

Först slösurfade jag medan jag åt matlåda (innehållande pizza från I don't know when, den låg i frysen, så man tar vad man haver)
Det tog ju sin lilla tid, uppvärmning, äta, dricka, surfa, äta, låta bli att spilla på tangentbordet....

Sen tog jag faktiskt in min skolväska till vardagsrummet varav jag hamnade i soffan med ett duns.

För att inte glömma juice och kakor började jag smygtitta på Futurama. Nice!

Sen piper det i luren, oh! Wordfued folket har börjat spela!...

Klockan är nu 19.19...jag kom hem 1630. Jag har haft oändligt många chanser, men har hittills misslyckats totalt.

Jag går ut en sväng med Brumma istället och inväntar Sompa.
Vi ska nämligen göra vårt första besök i vår nya lägenhet ikväll.

Fail 1 - Sara 0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback