Jag kom på varför jag har ont i huvudet, damn!

Trots min ovana och inrutinerade vardag så lyckades jag ändå inte klura ut varför jag sitter här med en molnande huvudvärk.
Tills jag kände doften av nybryggt kaffe från grannen när jag var på väg ner med sopor.
kaffe....det ringer en klocka.....Kaffe....mmm...när drack jag det sist....KAFFE! Jag glömde ju dricka kaffe imorse.

Jäklar...att gå på GI har varit en väldigt fantastisk upplevelse, äta god mat, hemlagad mat och slippa insulintopparna....och ja, då blev jag mindre kaffeberoende också på köpet. super tänkte jag.

Men tyvärr är det 10års jubileum för min del när det kommer till kaffedrickandet och det har blivit mer som en ovana än en njutning.
Nog är det en njutning, men när det tanjerar 10 koppar per dag och närmare 2 kannor av kaffe måste jag tyvärr säga STOPP! ingen vettig människa vill eller bör utsätta sig för denna typ av dryckesvana.

Men, 2 koppar efteråt och lite skrivande har fått mig på benen igen. Puh....nog ska vi lyckas sluta med denna ovana innan jag beger mig in i byggbranschen. *Smil*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback