KTH+Barkaby Outlet+nya kläder= MVG Kombo

Trevlig dag idag faktiskt.

Två föreläsning idag, ekonomi och organisation.
Smått förvirrande men mycket intressant!

Vid lunchtid, 12-snåret fick vi släpa våra bortdomnade arslen ut ur salarna.

Jag, Emir, Wahzma(stavas det så gumman?), Sompa och Brumma begav oss till Barkaby Outlet senare på dan.

Gosh vad längesen jag shoppade.
Alla priser skrämde ju mig....

"599sek"....."899sek"....."1499sek"....WTF!?
Varför kostar en skjorta skjortan för!?

Nåja, det är väl så.
Jag är en van Traderare som införskaffar mig kläder nya och second hand för en billig peng världen från världen över.

Men sambon hittade ett par WESC jeans för 599sek, det var ju faktiskt billigt.
Emir hittade ett par Gore-Tex Timberland skor för 899sek och ett par Jeans för 599sek.
Det var faktiskt billigt, så det är väl bättre priser där än inne i Stockholms inenrstad.

vi avslutade shoppingrundan med kycklingkebab, nja skulle jag säga....
Men är man hungrig så funkar det mesta! :)


Själv slank jag in i en butik ute i Hallonbergen Centrum, vi dumpade Emir och Wahzma där.
Hittade en dress, mjukis byxor och hood för 250kr!!!
"CANADA" över bysten och tillhörande byssor :)

Mycket trevliga!

Bra och helt värt pengarna!


Nog om det, nu blir det Frödinge smulpaj.
Säljes för 10kr på COOP EXTRA :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback