Folk ser mig som Odd Molly men jag heter faktiskt Sara.

Min samling av koftorna är snart komplett, iaf gällande de färger jag längtar efter.

De som faktiskt saknas än är: grisrosa med rött band och klargrön med cerise band.

Har ni de i strl 0 eller 1 och vill sälja, tveka inte, jag vill köpa!

Men här nedan kommer en samling på de jag hittills har lyckats få tag på


Det är ju fantastiskt att se vilka vackra färger, men när jag tänker på pengarna så gör det nästan lite ont i själen.

Den lila köpte jag lite av impuls för att en är så fin!

Den orange har jag ju längtat efter riktigt länge, så fick jag äntligen tag på den! Där kan vi prata om glädje :)

Den beige med mörkblå bandet är en riktig snygging, passar till allt.

Min absolut första Odd Molly Knit, jag köpte denna för 500kr. Så lycklig jag var...nä..är :)

En av de mjukaste färgerna i Knit serien. :) så fiiin!

Den här har jag letat efter länge, sen fick jag den och har bara hängt hemma, lite synd faktiskt.

Denna fick jag av mor min, så fin i färgerna. tråkigt att den blir så utfryst av andra mollyister pga sin färggrannhet.

Vet inte riktigt varför jag köpte denna, för att den är så fin, men jag har dock hittills inte hunnit använda den, men se baksidan av den, så fin den är!

En av Odd Mollys mindre populära koftor, kanske pga sina färger, men icke hos mig, jag älskar den!

Tyvärr s är denna för stor för mig, vi får se om jag säljer den. Lite synd för det är ju så snygg!

Den billigaste koftan jag har köpt från Odd Molly. Den kostade mig 250kr och jag har älskat den med hela mitt hjärta :)

En riktig söt en, grå och mysig!

 

Åh, idag kom det en Odd Molly i brevlådan.

En rosa hood från Molly i strl 0. Den är helt klockren, supersöt!

Tar bild om en stund. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback