Ännu en dag, och jag har än inte hunnit med allt! panik, virka lite blommor istället!

Hur svårt kan det egentligen vara att försöka hinna med tusen grejer under en dag?

Sådana dära smsaker som...ja...fis i rymden helt enkelet.

Idag var det tänkte att jag skulle:

Träna x
Träna Brumma x
Måla om naglarna
Sälja grejer på Tradera x
Lägga upp kläder på Eniro x
Städa
Packa till landet
Laga ett litet hål i Brummas väska x
Måla
Plugga
hm....
Packa Tradera vinster x
Lära mig virka blommor del 2. (virkat, men inte lärt mig helt!) x

Jag har väl inte hunnit med allt...bockar för det jag hunnit med.

Det var ganska mkt faktiskt.

Nu ska jag plugga, men garnnysta och virknål och lite fusk från allers framför lite KTH böcker. det kallas plugg :P

Tv sakare samtidigt, om jag ändå hade 4 armar och två par ögon :P

Problem solved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback