Tentadags och snöstorm, jag vill till Kina

Helt ärligt så tror jag inte att det är bättre i Kina. Nog fan är det snöstorm här,men det är uppenberligen kallare rent upplevelsemässigt där.

Men mest av allt vill jag ha tentan framför mig, skriva den och åka och köpa julklappar.

Tänk vad studenter är duktiga på att inte göra något innan själva tentan.
Jajamänsann!

jag tänkte träna, men icke då, jag skiter i det nu.Kommer att kännas dumt sen när jag inte kan ngt å tanken om att jag tränade istället  för att gå igenom det sista kommer upp. Nej, inte värt det.

Önska mig lycka till.
Puh, strömningslära är inte o leka med.

Ps. idag blir det denna mössa, den värmer så gott, och det spelar ingen roll att jag kör bil, det är fortfarande kallt!Ds.
Köpte den nog på Indiska för 199kr, fluffmössa med två fluffiga bollar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback