Grannen pajar sina högtalare och mina jämnåriga får barn.

Okej att grannen spelar hög musik, men spela bra musik för fan.
Bandit funkar bra för mig, men inte håkan hellström varianten, jag blir åksjuk.


Ännu en från bekantskap, från högskolebekantskapen rättare sagt..eller nej, mellanstadiebekantskapen till och med har fått en liten tjej.

En otroligt söt tjej!

Två år sen fick två tjejer från sama skola som mig från högstadiet barn, två flickor där med.
och så för två månader sen fick en högskolekompis unge, en liten grabb, söt som få faktiskt.

Nu i förra veckan eller i helgen fick en till unge.

Vad det föds barn hejvilt. :) Ganska mysigt faktiskt.
Jag ser fran emot att få avsuta studierna, få jobb och bära runt på en 10-15kilos klump. Myspys.

Nej men jag menar nog det, jag längtar lite smått efter barn.
Bara lite smått, det kommer kanske lite senare.


Just nu är det fullt ös medvetslös med Brumma dagarna ända.

Det här är min bebis!


Kommentarer
Postat av: Mallanmamma

Det är underbart med barn. =) Men hundar duger så länge ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback