Dagen innan tenta, tvätta, städa, men inte plugga!

Så känns det idag.

Imorgon smäller det.
Dagen då strömningslära förhoppningsvis avslutas...kursen självklart.

Jag är så trött och sliten nu efter denna termin att allting känns bättre än att sitta hemma och plugga.

Jag längtar efter att gå till gymet, känna träningsvärken smyga in i alla delar på kroppen.
Jag längtar efter att baka lussekatter utan att behöva plugga mellan jäsningarna.
Jag längtar efter att få virka min stora fina mormorsrutepläd.
Jag längtar efter att få sticka min jordgubbsmössa till pappa.
Jag längtar....jag LÄNGTAR SÅ!

Det är ju inte långt kvar...snarare bestämt....24+4...ja 28h kvar tills jag är jullovsberättigad!

Fuck, jag måste plugga. Jävla skit.

Nej, jag ska ner och titta till tvätten :D *ännu en anledning till att inte behöva plugga*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback