När en vän ringer upp 4 år senare

Jag började dagen med att röja ut i kläddkammaren, ångrar det lite grann faktiskt.
Det ser ut som ett bombnedslag där inne. Usch, och svettig är man efter 2timmars röjning.

Det hemska är att ingenting ser bättre ut, tycker jag.


Men mitt i allt ringer Ulas, en gammal gymnasiebästis till mig.
Han var en av de i "gänget" som jag umgicks med. Härlig människa som älskar att skratta.
Han sa det att vi var ju trots allt riktigt bra vänner, som jag och daniel, pratar om allt mellan himmel och jord.

Det som fick honom att ringa var att vi lovade varandra då vi signade studentmössorna att vi skulle hålla kontakten, men så vart det inte, och jag lät tiden gå.

Men han precis som daniel, är och var en av mina bästa vänner som fick mig att må bättre under min svåra period är guldvärd.

Jag vart jätteglad.

Jag har börjat få upp kontakten med Marris igen också, henne har jag saknat i massor.
Vi tappade kontakten för nått år sen också, för då måded jag piss och hon hade alldeles för mkt som hände i sitt liv med.

Men nu verkar mitt liv snart komplett.
Linnera, Marris, Ulas, Daniel, Tianlin, Emir, Brumma, Linda, Julia, mamma, pappa, farfar, farmor, mormor, morfar, sompas familj och självklart: mitt hjärta och min kärlekskälla: SAMUEL!

Självklart är det en massa andra vänner som jag älskar och trivs med, men idag skriver jag bara upp ngra namn. Alla dessa är fantastiska människor som ar varit med mig genom åren och vissa nya tillkomna som jag trivs med! Tack för att ni alla gör mitt liv fantastiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback